Menu Close

Întrebări frecvente

Ești dispus să călătorești pentru o nuntă, botez sau ședință foto?
Da, bineînțeles. Indiferent unde are loc evenimentul, nu este o problemă. Se plătesc doar costurile de deplasare și, dacă este cazul, cazarea. La distanțe mai mari de 100km de Focșani este recomandată cazarea acolo înainte de eveniment pentru a nu începe deja obosiți după drum.
Sunt editate toate fotografiile?
Da, toate fotografiile primite vor fi editate una câte una. În funcție de situație vor fi editate: luminozitatea, contrastul, culorile, perspectiva și indreptarea cadrului și dacă e cazul retușuri ale tenului. Pe cât posibil vor fi scoase elementele deranjante din cadru. 
E nevoie de un permis special dacă vrem o ședința foto intr-un anumit loc?
De cele mai multe ori e de ajuns acordul celor care administrează locul și, uneori, pe lângă acord se plătește și o taxă. De orice fel de permis sau taxă necesare de-a lungul desfășurării evenimentului vă veți ocupa dumneavoastră.
Oferi și servicii video?
Da, dacă nu dorești să te complici, colaborez cu cameramani pentru partea video. Dacă însă dorești doresti servicii video mai complexe sau cu mai mulți videografi va fi o plăcere să iți recomand câțiva dintre cei mai buni cameramani.
Care este numărul fotografiilor ce vor fi livrate?
Numărul fotografiilor nu este fix sau limitat. Depinde amploarea evenimentului și, mai ales, de disponibilitatea și timpul disponibil.
Ca să vă faceți o idee, de obicei sunt aproximativ 800 fotografii la un botez și 1100 fotografii la o nuntă.
Ne plac fotografiile alb-negru? Se poate?
Da! Va fi o selecție de fotografii (atunci cand cred ca varianta alb-negru ar aduce ceva in plus) pe care le veți primi și în varianta alb-negru fără niciun cost suplimentar.
Fotografiile vor avea logo pe ele?
Da și nu. Veți primi toate fotografiile la rezoluție maxima și făra logo. De asemenea, veți primi aceleași fotografii la o dimensine redusa (suficientă pentru vizualizarea pe telefon, calculator, social media), ce vor ocupa putin loc în calculator sau telefon, vor fi ușor de trimis apropiaților dumneavoastră și vor avea logo. Dacă totuși vă deranjează logo-ul, folosiți imaginile la calitate maxima.
Cât durează până primim fotografiile și restul materialelor?
Editarea poate dura până la 90 zile. Dacă editarea durează mai mult de 15 zile, veți primi o mică selectie cu fotografii de la evenimnt pentru a fi mai ușoară așteptarea.
Pentru album aveti 15 zile să alegeți fotografiile ce trebuie folosite din momentul în care primiți fotografiile in format digital. După trimiterea fotografiilor și confirmarea layout-ului albumul (albumele) va (vor) fi gata in maxim 30 zile.
Trebuie platit un avans la semnarea contractului? Căt?
La semnarea contractului trebuie plătit un avans de 25% di valoarea respectivului contract, 50% la terminarea evenimentului și restul de 25% in maxim 30 zile din momentul in care sunteți notificați că e gata tot materialul.
 Cum procedăm dacă dorim și fotografii pe hârtie?
Simplu! Le puteți comanda la orice centru foto sau la noi împreuna cu albumele, canvas, etc.